Call of duty Modern Warfare(4) Mükemmelmiş Gerçekten

Etiketler :




Uzun bi zamandan sonra boş bi 15 tatil buldum ve nasıl doldurayım diye düşünürken yine uzun zamandır uğramadığım oyun cd si satan dükkan aklıma geldi gittim abicim şöyle sürükleyici saçma konusu olmayan bi oyun var mı bilgisayarı da baymayan bişey olsun dedim adam düşündü ben de acaba zor bi sorumuydu falan dedim içimden sonra sana call of duty 4 verelim dedi ben de 2. sini oynamıştım gaza geldim kapak resmini görünce aldım ve bi heves oynamaya koyuldum 2 den farklı bişey olmayacağını sanıyodum ama oyun mükemmel olmuş özellikle de dünya nın üstünden koordinatlara göre
hareket etmesi falan süper gerçekten 15 tatilde bişey yapmadım diyenler call of duty 4 öneriyorum kesinlikle ama sisteminizin biraz iyi olması gerekiyo ben Pentium 4 3.00 ghz,ati xradeon 300 256 mb ekran kartı,512 ram ile oynuyorum benzeri bi sisteminiz varsa siz de sorun yaşamazsınız.


Türkçe Altyazılı trailer









2 yorum :

  1. CoD4 ü banada bu 15 tatilde kuzende oynamak nasip oldu. Ama evdeki külüstür kaldırmıyor CoD2 online le yetiniyorum. CoD4 gerçekten söyledikleri kadar güzelmiş kardeşim. Online olarak denemeye kalktım, başımdan geçenleri önüme gelene anlatıyorum (blogumda veya kingofturkey.com da yazmıştım sanırım). Sistemi yeten (ühü) herkes denemeli bencede.

    YanıtlaSil
  2. BEN OYNADIM VE BİTİRDİM COD 4 Ü Bİ YERLERİNDE TAKILAN FALAN OLURSA YARDIMCI OLABİLİRİM BİRKAÇ YERİNDE ÇOK UĞRAŞTIM BEN DE :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...