Youtube Yine Yeni Yeniden Kapatıldı

Etiketler :





Artık ben youtube kapatıldıkça yazı yazmaktan bıktım ama türk telekom kapatmaktan bıkmadı sanırım.Youtube bundan sonra da kapatılırsa tekrardan yazmıcam zaten.Karar yine bildik şey "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir" ya youtube ya da ttnet youtube sorununa kesin çözüm bulsalar güzel olacak, sürekli kapat, aç, kapat, aç çocuk oyununa döndü youtube yöneticisi ben olsam nasıl olsa açıcaklar diye düşünürüm yani.Eğer ttnet bi videoyu youtube dan sildiremiyorsa yazıklar olsun diyorum.

YouTube yetkilileri, çirkin videoların altına hakaret mesajları bırakmak yerine, videonun altındaki 'flag' butonunu tıklayarak seçenek penceresinden 'Hate Speech'i seçip şikayette bulunulmasını istemiş.
Yetkililer, YouTube hakkında dava açmak, erişim yasağı getirmeye çalışmak yerine şikayet mekanizmasının işletilmesinin daha faydalı olacağını vurgulayarak söylüyor ama ttnet bildiğini yapıyor.....

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...