Aynı müziğe takılmak

Etiketler :


Uzun yaz tatilinde ortalarda yoktum kusura bakmazsınız umarım gerçi hep kusura bakmayın deyimini de anlamış değilimdir ama yerinde kullanınca iyi oluyo :) neyse yaz boyu bişey fark ettim insan bazen aynı müziği sürekli dinleme istediği duyuyo son zamanlarda toplumda ince işler diye bilinen işler beni bi acayip etti halbuki işim olmaz benim dediğim şeyleri bile yaptım bira,sigara vs. başlığı saptırmadan devam ediyim son zamanlarda fark ettim ki hep aşk şarkıları dinliyorum aşk insanı şişeye girmiş arı gibi çaresiz yorgun ama ayakta bi hale getiriyor...

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...