Avealıysanız aylık 1.20 Tl kesinti Ödemeyin. (telsiz kulanım ücreti)

Etiketler :


Bildiğiniz üzere operatörler bikaç ay önce duyurdular telsiz kullanım ücreti adı altında aylık 1.20 TL lik bi kesintiyi devlete bizim adımıza bizden alarak aktaracaklarını.. 2-3 ay TL yüklemeyip (ki şu zamanda zor)  yükleme yaptığınızda  nerdeyse yüklediğiniz miktarın yarısı vergi olarak gidiyo.Baktım ki her şeyde bi kesinti var çalışırken çalıştığımız paradan
vergi kesiliyo birde alırken kesiliyo drken bişey kalmıyo... Baktım ki böyle olmayacak bi avealı olarak  bu 1.20 TL lik kesintiyi ödememek için bi yol buldum arkadaşlar.. Ancak bu yolu seçtiğinizde aran kazan diye bişeyiniz olmayacak  gerçi ne kadar kazanıyoduk ki ? o da ayrı bi soru işareti olarak kafamızda dursun :) sonra cevaplarız... Hemen nasıl bu kesiniden kurtulacağımıza geçelim hangi paketi kullanıyorsanız farketmez STANDART yazıp 6363'e mesaj gönderdiğinizde artık avea nın standart tarifesine dahil oluyorsunuz ve 1.20 tl lik kesintiyi ödemiyorsunuz.. Standart tarife hakkında tam ve ayrıntılı bilgi için ŞUrdan buyurun

tags: Telsiz kullanım bedeli, avea telsiz kullanım ücreti,aylık 1.20 tl aylık telsiz vergisi ödememe,avea aylık 1.20 tl para kesti,,savea standart hatta geçmek

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...