Wave 2 ve BADA 2.0 Deneyimim..

Etiketler :


Uzun zamandır almayı düşünüp de sürekli vazgeçtiğim telefonu sonunda aldım :). Neden almak istiyordum telefonun fiyatı; özellik ve yaptıklarına göre uygundu, neden vazgeçiyodum android ya da ios gibi sistemlerin altında ezilmiş bi sistem olan bada yüklüydü.. Biraz daha araştırdım alsam mı almasam mı dedim araştırırken GG ye de girdim tabi ve site bugüne özel %8 indirim verdiğini görünce aldım :).Telefon geldi heyecanla açtım kutuyu taktım hattımı başladım kullanmaya.İlk başta
elinize ve gözünüze biraz büyük gelse de gün geçtikçe daha büyüğünü de kullanırım diyosunuz...
      Telefonda yüklü olarak gelen yazılım türkiye yazılımı değildi ve bada 1,2 versiyonuydu.. Biraz nette kafa yordum ve bada 2.0 ın şu an beta versiyonu olan XXKL6 yı telefonuma yükledim bada 2.0 gerçekten güzel ancak daha final sürümü çıkmadığı için bu yazılımda sorunlar var..Bu sorunlardan biri social hub a bağlanmaya çalıştığınızda cihazın reset atması,flash sitelerde ince ince kasma ve donmalar wifi bağlantısında sorun ve ufak tefek bug lar mevcut... Tabi sistem bi android İOS kadar yaygın olsa bütün sorunlardan hızla arındırılırdı ama samsung android kanadına biraz daha fazla önem verdiği için bada şu ana ikinci planda.. Aslında güzel bi sistem gerçekten kullanılabilirlik,hız ve görsellik adına..Ama elinize bi android telefon aldığınızda anlıyosunuz ki bada biraz geriden geliyor.Şu da bi gerçek ki samsung galaxy s in yaptığını yapıyo wave 2 ve s e göre nerden baksanız 200 tl ucuz...Sonuç olarak wave 2 gerçekten donanım olarak alınıp kullanılabilecek bi telefon ama bada için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü rakiplerinin oldukça gerisinden sessizce ilerlemekte.. Wave 2 de android sistem yüklü olmuş olsaydı inanın şu an mumla wave 2 arıyo olurduk kapış kapış giderdi...Telefona çok para vermek istemiyorum uygulamalarla da pek işim olmuyo. Face e girsin, cep telefonumdan face de online olayım arkadaşlarla konuşayım,müzik dinleyeyim, internette gezeyim twitter e göz atayım arada ve tasarımı şık olsun diyosanız wave 2 tam sizlik :D..  yok ben çok oyun istiyorum uygulamalar da benim için önemli bada bilmem ben,param da var kanca yorma beni  derseniz alın bi Galaxy S2  ya da galaxy note hem tablet hem cep telefonu olarak kullanın :)... 
  
Aşağıdaki video da bada 2,0 ın 1,2 yle karşılaştırılması var  malesef tükçesini bulamadım ama versiyonlar arasındaki  görsellik ve işlevsellik farkını anlayabilmeniz açısından uygun olur dedim :)..


tags: wave 2,bada 2,wave 2 ye bada 2 yüklemek,bada 2.0 yüklemek,bada 2.0,geçilirmi,wave,2,angry bird,

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...