PC mi Sonunda yeniledim..

Etiketler :


Resim için DH den SorrowOcean a teşekkürler..
Uzun zamandır aklımda olan bişeydi aslında sistemimi değiştirmek..artık bazı oyun ve uygulamalar ağır geliyodu farkettiriyodu masaüstüm bana bunu :)..İşlemcim  AMD athlon X2 7850 BE, anakartım Gıgabyte GA M720 US 3, Ekran kartım Zotac 9800GTX amp ve ramim 2 gb ddr2 800 kıngstondu. anakatrımı değiştirmeyi düşünmedim
bu yüzden hemen işe anakartın işlemci ve ram desteklerine bakarak 2x2 ddr2 1066 a-data plus serisi ram aldım.. Buraya kadar her şey normal ancak bbi ekran kartını değiştireyim dedim... GTX 275 AMP buldum özelliklerine göre fiyat uygundu aldım PC ye bağladım ki benim emektar 400w PSU m bas bas bağırmaya başladı yetemiyorum diye :).. 9800GTX imi ve ddr2 kıngstonu sattım 600W FSP EPSILSON marka bi PSU  aldım aslında almadan önce çok kararsız kaldım bilmediğim bi marrkaydı sonuçta.. ama elime ulaşınca anladım ki çoğu markalı ürüne göre gerçekten kaliteli ve sessiz.Malesef FSP epsilson kendiliğinden bozuldu arkadaşlar büyük hata etmişim alarak. Sabah çalışan pc öğleden sonra açılmadı hiç yanık falan da yok power da ama giti. Hıgh power element bronze +80 verimlilik sertifikalı 600 w power aldım..Tek eski, işlemcim kaldı :) baktım anakartım 125 W olan bikaç phenom X6 da dahil tüm işlemcileridestekliyo. Vatanın kart ve indirim kampanyasına denk geldiğim bi dakika anında karar vererek AMD PHENOM X4 965 BLACK EDİTİON sipariş ettim.. Overclock potansiyeli oldukça yüksek bi işlemci.. default olarak 3.4ghz de geliyo O.C ile 3.6 da stock fanla  çalıştırıyorum.. ancak hava soğuk olduğundan ısı sorunu yok şimdilik yazınki sıcaklarda işlemcisıcaklığı ne olur ne olmaz diye X2 işlemcimi de satıp gittim bi Sunbeam Core Contact Freezer 12mm fanlı modelinden aldım.. Normalde ram ve ekran kartı değişimi için çıktığım bu yola hiç aklıma gelmeyecek şeyleri de alarak son durağa ulaştım.. Çok büyük harcamalar da yapmadım.. hali hazırdaki sistemi mantıklıca ve yavaş yavaş bi üst seviyeye taşıdım.. GTX 275 gerçekten güzel kart en ufak bi sıkıntısı yok 3-4 derece fazla ısınıyo gibiydi termal macununu değiştim buz gibi artık... Phenom ziraa öyle zaten performans on numara,4 çekirdekli bi işlemcinizin olduğunu anlıyosunuz gerçekten ama fazla ısınıyo stock fanıyla.. Bi soğutucu şart. ve sistemin atardamarı a-data plus ramlarım görünüşü ve soğutucusu oldukça mütavazi performansı tatminkar ve aldığıma gerçekten mutlu olduğum bi ram... Aldığım parçalarla ilgili bi sorusu olan varsa aşağıya bi yorum bıraksın yeter ;).... Anakartın kuzey körprüsünün sıcaklığını da termal macun yenileyerek çözdüm arkadaşlar aynı karttan kullananlar denesinler ;)



tags: FSP epsilson plus, amd phenom X4, gigabyte GA-m720 Us 3,a-data plus 1066 mhz 2x2 kit, Hıgh power, element bronze, +80 verimlilik ,sertifikalı 600 w power,

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...