TTNET in Saçma Adil Kullanım Kotası Uygulaması

Etiketler :




5-6 gün önceydi sanırm evdeki pc mi açtım  kahvemi hazırladım mutlu mesut nete gireyim dedim.. Bikaç haber sitesi,okulun web sitesi falan aynı anda açmış bulundum abartısız 35-40 sn e bekledim sayfalar hala yok. Sıkıntı da burdan sonra başladı zaten. Bi gün öncesine kadar 10 sayfayı aynı anda açsam bile saniyede getiren internet ,şimdi  2 sayfayı zor getiriyor. Sorunu bulmak için modem arayüzü ,kablo şu bu derken,speed test aklıma geldi baktım Download hızı yerlerde ping zaten uçuyo.. Hemen TTNET e telefon açtım bi beyefendi  denk geldi. Adil kullanım kotasını geçmişsiniz ondan hızınız düştü dedi o ana kadar ne böyle bi uygulamadan haberim var ne de taahhütte yazıyodu kafam o an attı zaten. Neymiş bu kota anlatın dedim bişeyler zırvaladılar...... TTNET in uygulama şeklinin Avrupa da uygulanan şekille uzaktan yakından alakası yok ..

TTNET:  Ay içinde 50 gb lık idirmeden sonra
hızınız 8mbps den 1 mbps ye  ve ay sonuna kadar  düşürülüyo ve bu sadece birkaç sınırsız pakete uygulanıyo. yıl 2012 çağ HD çağı olunca ne 50 gb yetiyo ne de hız hal böyle olunca 1 gün 8 mbps kullanıp dolan 50 gb kotanız, 29 gün sizi 1 mbps hıza mahkum ediyor..


Avrupa daki uygulanışı ise şöyle: HANGİ PAKETTE OLURSANIZ OLUN internetin kalabalık olduğu altyapısal sıkıntıların çok olduğu saatlerde (mesela 20.00-24.00). tüm abonelerin internet hızı yarıya düşürülüyor ve torrent kullanımı kapatılıyo.. TTNET avrupa yı örnek almış belli ama işine geldiği gibi almış
.Tekelciğin gazıyla bir sömürüdür gidiyo sömümeyi nerden çıkardın Kanca diyebilirsiniz.. Aşağıdaki resimin son satırı sanırım ''sömürme'' kelimesini açıklamaya yeter...

Ben şu an internetimi ve telefonumu kapattırmak için gün sayıyorum. malum internetin ücretini kullanmadan ödüyoruz..ödediğimi kullanıp günü dolduğunda kapattıracağım böylece ttnet istediğini alamayacak...
Resmi büyültmek için üzerine tıklayınız

Adil kullanım kotasını protesto için www.dusukhizahayir.com a girip imza atınız...
BTK ya birey olarak şikayette bulununuz https://tuketici.btk.gov.tr/
Sikayetvar.com gibi sitelere şikayette bulununuz ki ttnet kullanıcıların gerçekten neler yapabileceğini görsün
Aile kullanım kotası hakkında TTNET İN resmi açıklamalarına BURADAN 
Forumda birden fazla kullanıcının TARTIŞMALARINA katılmak ve onlara destek için BURADAN ulaşabilirsiniz.. Umarım ttnet  hata yaptığını farkeder de bu saçma uygulamadan vazgeçer..
tags: Adil kullanım kotası,AKK,50 gb kota,ttnet hız düşme nederni,TTNET adil kullanım kotası,

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...