Nokıa BH-218 bluetooth kulaklık kurulumu

Etiketler :


Yaklaşık 1 haftadır elimde olan ve bir türlü wave 2 me tanıtamadığım kulaklık nokıa BH-218 i sonunda telefonuma tanıttım ve kullanıyorum :).. Aslında telefonla alakalı bişey yok kurulumda, kulaklığın ufak bi noktasından dolayı kuramıyormuşum :). Hemen kulaklıktan bahsedeyim. Okuduğum yorumlarda kulaklıktan fazlaca kullanan ve memnun olanlar var bunun nedeni  de kulaklığın gerçekten çok az güç harcaması ve sarj aletinin yerini harbiden unutturması.. Tabi bunun nedeni de kulaklığın aşağıdaki  resimdeki konumdayken kendini stand-by a yani bekleme moduna alması kulaklığı tanıtamama sebebim de stand-by olayından kaynaklanıyomuş aslında o da ayrı bi şey tabi .

sizi az daha kurulumdan önce heyecanlandıracak bikaç resim ekleyeyim :). az sonra kurucaz beraberce merak etmeyin .. Kulaklığımızın siyah ve beyaz olmak üzere iki rengi var rengi seçtik ve kulaklığımız aşağıdaki kutusunda yanında nokıa (ince uçlu) sarj aleti ve kitapçıkla birlikte geliyo .. Kitapçık türkçe değil tabi onu belirtmek lazım..
Kulaklığımız ilk resimdeki(en üstteki) konumundayken beklemede yani kapalı bi konumda bizim kulaklığı kulağımıza takmamızı bekliyo elbette çalışmak için tabi bundan önce kulaklığımızı  telefonumuza tanıtmamız lazım
- Kulaklığın sarjının olduğundan emin olun
- Kulaklığı bekleme konumundan çıkarıp tanıtmadan önce yeşil ışık belirli aralıklarla yanacak yeşil ışığın yandığından emin olun...( Eğer başka cihaza bağlıysa mavii yanacaktır;;)
-Buraya kadar kontrolleri yaptıysanız cihazımız tanıtıma hazır...
-Kulaklığı alıcının üzerine tekrar takıyoruz (ilk resimdeki gibi) ve alttaki yazdıklarımı okuyun sonra uygulamaya geçin
-kulaklığı ana alıcının üzerinden çıkartın ve hemen aşağıdaki resimden daha iyi anlaşılacağı üzere alıcı üzerindeki parantez şeklindeki   butona basın. hemen diyorum çünkü kulaklığı çıkardığınızda hiçbir ışık yanmadan tuşa basmanız gerek yoksa kulaklık bluetooth arama moduna geçmiyor haliyle telefonunuzdan da bulamıyosunuz. İşte ben de bu noktayı bilmediğimden kulaklığı bir türlü telefonuma tanıtamamışım.  





- Alıcı üzerinde mavi ışığı gördüğünüzde tuşu bırakıp telefonunuzun bluetooth menüsüne gidip bluetooth u açın ve arma yapın BH-218 yazını göreceksiniz bağlan deyin ve bağlandı yazısını görene kadar hiçbirşeye dokunmayıp bekleyin(şifre isterse 1234 yazın)
- Bağlandı yazısını gördük artık kulaklığınız Kullanıma hazır telefonunuzun bluetooth u açık olduğu müddetce kulaklığınızdan görüşme yapabilirsiniz. haaa unutmadan bu işlemi bi kere yapmanız yeterli kulaklığı stand-by konumunu koyup-çıkardığınızda telefonunuza otomatik olarak bağlantı kuracaktır...
Yazı hiçbir şekilde hiçbiryerden alıntı değildir...Yazılarımın DMCA lisansına göre izinsiz kopyalanması yasaktır. Aksi durumlar DMCA.com a şikayet edilecek gerekli yaptırımlar uygulatılacaktır.
İlgili aramalar:Bluetooth kulaklık kurulumu,nokıa bluetooth,kulaklık samsung telefon,Nokıa HD-218 kulaklık,kurulumu,nokıa bluetooth kulaklık,samsung telefon,da çalışır mı,bluetooth,kulaklık kurulumu,resimli anlatım,kulaklığı telefona tanıtmak

44 yorum :

  1. çok teşekkür ederim. Gitmediğim telefoncu, teknik servis kalmadı.
    Bu bilgiyi paylaştığınız için Allah razı olsun. yazınızdan sonra 1 dk. halettim.

    YanıtlaSil
  2. @Adsız

    rica ederim ben de çok uğraştım gerçekten.. Bi arkadaşın sayesinde çalıştırdım zaten ve paylaşayım dedim ...

    YanıtlaSil
  3. harikasın hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Hocam süpersin. Gecenin bu vaktinde teşekkür ediyorsam bil ki kafayı yemek üzere idim Ya telefonu ya kulaklığı kıracaktım. O kadar yani..
    Cihazı 2 gündür aldım. Bir türlü olmadı. Denemediğim yol kalmadı. Dün ve bu sabah internette tarama yaptım çare bulamadım. Yarın iadeye götürecektim çalışmıyor diye. Gece son bir defa deneyeyim dedim. Senin siten çıktı. Yazıyı okudum. Püf noktasını anlatman olayı çözdü.
    İki dakikada bitti inanamıyorum. Kulaklık çalışıyor yani. Bence referans olmalısın. Özellikle de NOKIA sitesine :))))

    YanıtlaSil
  5. @orh636

    :).. saydıklarınınz hepsini ben de yaşamıştım :). telefonun bluetooth unu kapatıp açmaktan kafası dönmüştü sonra arkadaş sayesinde çözdüm işi ve nette paylaştım ve ilk ben yazdım. nokıa nın reklam vermesi lazım buraya :D .. şaka bi yana işinize yaradığına sevindim..

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler gerçekten kulaklığın hayatını kurtardın :)
    elline sağlık...

    YanıtlaSil
  7. @mehmet kerem Ipek nice kulaklıkların hayatının kurtulması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. veriğiniz bilgiler gayet güzel.
    benim başka bir sorum olacak.
    bu cihazı windows 7 ile eşleyerek skype üzerinden kullanmak mümkün mü?
    ben nette halen arıyorum ama uygun driver ı bulamadım hala.
    yorumlarınız nedır?
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. 2.5 saattir kulaklığa 2. cihazı tanıtmak için 3 tane pdf katalok inceledim kaçırdıgım bir ayrıntı mı var diye ama ayrıntının kralı sendeymiş çok teşekkür ederim başarılar

    not. teşekkür edebilmek için gmailden üyelik aldım :) helal hoş olsun kardeşim

    YanıtlaSil
  10. Çok sevindim işinize yaradığına.. Ben de aynı durumdaydım telefonu bozucaktım neredeyse bluetooth u açıp kapamaktan.. Yorum bıraktığınız için de ayrıca teşekkürler fatih bey. Gmail iyidir bu arada işinize yarar akabinde :)

    YanıtlaSil
  11. Sony xperia P kullanıcısıyım. Ben ilk kurulumda problem yaşamamıştım fakat telefonumu ICS 4.0 a yükselttiğimde bu stand-by uyanmasında otomatik bağlantı kuramaz oldu. Bir ayarı, püf noktası var mıdır dostlar?
    Önceki android 2.3.6 sürümünde hiç problemsiz tekrar bağlanıyordu.
    2.4.0 ile kullanılamaz oldu, dolayısıyla kulaklığı hiç stand-by a alamıyorum, hep açık bırakmak zorunda kalıyorum.
    Var mı bir çaresi??

    YanıtlaSil
  12. atana babana rahmet :)

    YanıtlaSil
  13. @Adsız ne demek rica ederim bi de isim yazsaydın ya dostum :)

    YanıtlaSil
  14. birader allah razı olsun. bi türlü s3 e bağlayamıştık. 8 kişi yuvarlak yapıp oturduk. 8 beyin bir oldu bu işi çözemedi. 15 tane telefoncu gezdik hepsi fos çıktı. bi cacıktan anlamadan telefoncu tükkanı açmışlar. en son senin sitede bulduk. kanserin tedavisini bulmuş gibi sevindik.

    YanıtlaSil
  15. @Adsız Aynı şekilde bende gezmiştim zamanında :). Yine kendim buldum tabi ki :). Neyse işinize yaradığına sevindim

    YanıtlaSil
  16. kardeş, çok teşekkür ederiz bir saat uğraştıktan sonra sizin sitenizde bulduk ve kulaklığı kurduk teşekkürler;
    Yalnız telefonu arayınca kulaklıkyan ses geliyor fakat açıtıktan sonra ses gelmiyor, karşı taraf konuşmaları duyuyor lakin kulaklıktan ses duyulmuyor

    YanıtlaSil
  17. Kulaklığın cihaza tanıtılması bu şekilde hocam. Dediğiniz sorunla hiç karşılaşmadım. muhtemelen cihazınıza bluetooth kulaklık bağlayınca başka ayarlar da yapmak gerekiyo.. Biraz kurcalayın bakalım demekten başka bişey gelmiyor elimden :)

    YanıtlaSil
  18. hocam valla allah senden razı olsun.... su basit ama bilinmeyen ÇIKARTIR CIKARTMAZ BASILI TUT. cumlemiz bu kulaklığı atmamı engelledi....

    teşekürler.....

    YanıtlaSil
  19. Ben 1 hafta uğraştım nerdeyse oraya bas buraya bas, Tabi nette anlatımı da yoktu ben çözümü bulunca hemen yazayım dedim iyi de etmişim. Teşekkür mesajı için Allah sizden de razı olsun

    YanıtlaSil
  20. Faydalı bir anlatım. Bende aynı problemi yaşamıştım hatta kulaklıktan vazgeçip dolaba atmıştım. Geçen canım sıkıldı çalıştırmayı deneyeyim dedim okadar uğraştım olmadı sonunda kırmızı renkle belirttiğin şekilde denedim anında oldu. Teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  21. @Ramazan Kılıçlı İşinize yaradığına sevindim.. Cidden bi kılavuz vs bişey olması lazım bu cihazın kutusunda :)

    YanıtlaSil
  22. tebrik ediyorum sayende cihaz atılmaktan kurtuldu

    YanıtlaSil
  23. arkadaşım çok teşekkür edrim inan kulaklıgı atacaktım samsung kulaklıga baktım bugun ama iyiki almamışım .agzına sağlık çok net anlatmışın.

    YanıtlaSil
  24. Yazımın işine yarayan arkadaşlardan yorum alması beni mutlu etti gerçekten. Umarım nokıa bidahaki satışlarında kutuya iki satırlık bi kurulum klavuzu koymayı ihmal etmez..

    YanıtlaSil
  25. Allah razı olsun arkadaşım. Atana rahmet ;)
    rıza onur...

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, kulakligi tanitmada hicbir problem yasamadim, kullanim klavuzunda da sizin belirttiginiz ifadeler yazili zaten. Benim asil ögrenmek istedigim kulakligin sesini arttirmamiz mumkun mu ? (Kullanim kilavuzunda sesin otomatik ayarlandigi yaziyor.)Manuel olarak ses seviyesini artirmanin bir yolu mevcut mu acaba ?

    YanıtlaSil
  27. Yeni kutulara muhtemelen kullanım kılavuzu koyma işini düşünmüş nokıa :). Ses artırma konusuna gelince kılavuzda yazanın üstüne bişey söyleyemeyeceğim fakaat çoğu telefonda konuşma esnasında ses artırma tuşuna basınca artıyo bi deneyin olmazsa yapacak bişey yok ki nokıa da otomatik algılandığını yazmış dediğiniz üzere...

    YanıtlaSil
  28. MERHABALAR BH 217 ALDIM

    S3 E KURMAYA ÇALIŞIYORUM AMA ŞU DAHIANE COZUM BU CIHAZDA YARAMADI

    YanıtlaSil
  29. tesekkurler gercekten "hemen" sözü ise yarıyor :)

    YanıtlaSil
  30. merhaba
    bu kulaklık hem IPhone 5 hem de Nokia x 1 e ayni anda ikisinede uyumlu olabilirmi ? yardimci olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  31. Bu tarz kulaklıklar model ya da cihaz seçmezler fakat ıphone lar bluetooth dan sadece diğer apple marka cihazları görürler o yüzden kulaklığınızı görmeyebilir iphone ve bluetooth kulaklık hakkında tam bilgim yok o yüzden bişey diyemicem...

    YanıtlaSil
  32. @MERAL ERGÜN Hocam başka bi sektöre geçetek iş değiştirdiğimden dolayı online pek vakit geçiremiyorum şu ara. Çözüm dahiane değil sadece rastlantılar sonucu ortaya çıkmış bi sonuç. İşe yaramama sebebi muhtemelen biyeri atladığınızdan dolayıdır. S3 , S3 MİNİ,ACE2, GALAXY Y ,ACE, wave2 cihazlarının tamamında şahsen bu çözümle kullandım kulaklığı

    YanıtlaSil
  33. Bu bilgiyi paylaşan, bilginin oluşmasında emeği geçen arkadaş ve arkadaşlardan Allah razı olsun. Bilen bilmeyen telefoncu olmuş ticari rant peşinde. Aldığım yer değil bu sorunu çözmesi Nokia BH-218 model bir bluetouth cihazı olduğunu bile bilmiyordu. !!!

    YanıtlaSil
  34. püf noktası harika çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. Arkadaşım ellerine emeğine sağlık, iyiki bu paylaşımı yapmışsın. Ben okuduktan sonra i-pad, blacckberry ve win7 li sistemde skype tanıttım ve başarı ile kullanıyoruz. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  36. Eline sağlık senin anlattıkların orjinal kullanma kılavuzunda yazmıyordu. Sayende yaptık. Tekekkürler

    YanıtlaSil
  37. iyi akşamlar benim samsung note 2 telefonum nokia bh112 bluetooth kulaklıgı bulamıyor neyaptım ne ettiysem bı bilginiz varmı acaba bu konu hakkında

    YanıtlaSil
  38. hay allah razı olsun 1 saattir uraşıyoruz allah kalbine göre versin kardeşim sayende bizi büyük bunalımdan kurtardın :)))) eli öpülecek adamsın :D

    YanıtlaSil
  39. Allah razı olsun. Az kalsın parçalayacaktım.

    YanıtlaSil
  40. İki satır yazı yazdım kimse cihazları parçalmasın diye.. Yorum yazmanız bile yaptığım işin artısını ortaya koyuyor herkeze teşekkürler...

    YanıtlaSil

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...