Galaxy S2 mi ? Galaxy Note mu ? S3 mü ??

Etiketler :



Bildiğiniz üzere android telefonlar arasında en çok satanlar S2 VE NOTE fakat S3 yeni çıkmasına karşın onu da kararsızlık listeme ekledim :).. Bada lı telefonum S8530 wave 2 yi sattım ve yeni bi tel almaya karar verdim tabi ki alacağım cihaz android olacak ama Galaxy S2 mi Galaxy note mi bir türlü karar veremedim.. Aslında donanım olarak galaxy note oldukça önde fakat genelde pantalonlarımın çoğu slim fit kesim haliyle ceplerinin olduğu kısımda dar olduğu için galaxy note cebime sığar mı? rahat oturup kalkabilir miyim ? gibi sorular kafamı kurcalıyo.
S2 alayım diyorum onun da sarj süresinin kısalığından oldukça şikayet eden var ve fiyatı da nerdeyse galaxy note a eşit .. Üst özellikli bi telefon varken S2 de almak istemiyorum ama boyutlarının makul seviyede olması albenisini artırıyo sanırım bikaç hafta karar veremicem buna.. Android li telefon almak ne zormuş yaa. Wave 2 yi alırken wave 1 vardı wave 2 vardı birbirinin aynılarıydı zaten tasarım ve ekran boyutu haricindeki herşey gittim wave 2 aldım.. Okuyucularımdan ricam S2 ve note kullananların telefonlarındaki  BEĞENMEDİKLERİ  yönleri mümkünse yorum olarak eklemeleri...

                                        S2 VE NOTE UN KARŞILAŞTIRMA RESİMLERİ
                                             (Resimleri büyültmek için üzerlerine Tıklayınız)













 ilgili aramalar: Galaxy s2 vs galaxy note, galaxy S2 ve note karşılaştırması, Galaxy S2,note,S2,android en iyi cihaz,android S2,NOTE,note resimler,S2 resimler,S2 VE NOTE karşılarştırması,boyut.

4 yorum :

  1. bende aynı modeller üzerinde düşünüyorum hangisini aldın acaba merak ettim

    YanıtlaSil
  2. Daha almadım arkadaşlar.. Küçük bi çevrede yaşıyorum note u elime alıp inceledikten sonra alıcam ama büyük ihtimalle galaxy note alıcam çünkü sarj cihazına bağımlılığı sevmiyorum :). Note de da 2500 mah pil var bu da insanı bu konuda gerçekten kendine bağlıyor.

    YanıtlaSil
  3. Galaxy SIII, 2100 mAh batarya, boyut ideal. Güç mâlum, ekran mâlum. Gelir gelmez cepte.

    YanıtlaSil
  4. @Ozan
    :D teşekkürler arkadaşım ancak note biraz daha çekici geliyo fakat ekrana takıldım.. İkisini de fiziksel olarak görüp alıcam artık diğer özellikleri değil boyutta takılı kaldım :)

    YanıtlaSil

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...