Kısaca Galaxy Note (samsung N7000) Deneyimim

Etiketler :


Aslında ilk görüşte vuruluyosunuz telefona o iri ekranı ince tasarımı işlemci gücü ,ram i derken bi anda eliniz hemen al butonuna gidiyo ve alıyosuuz bi baktınız ki elinizde buraya kadar normal :).. Fakat telefonu aldığınızda alışılagelmişin dışında bi boyut sizi karşılıyo fakat o boyutun da tamamı ekran olunca bir anda sizi içine alıyo galaxy note...



Almak ve Almamak için Nedenler ;)
   İlk aylar ben buru her yerimde taşırım sıkıntı yok ekranı yeter, parlaklığı kontrastı yeter deseniz de :) .. Sonraları boyut sıkıntı olmaya başlıyo  Şekil A1 : Dar kesim(Slim fit) pantalon giyme alışkanlığınız varsa kesinlikle ama kesinlikle galaxy note dan uzak durun çünkü o pantalonu giyip cebinize galaxy note u koyunca adeta cebinizde bi plaka taşıyomuş hissi yaratıyo çünkü pantalon zaten dar kesim cep de dar ancak galaxy note alabildiğine geniş :)...
Şekil A2: Tek elle mesaj yazma telefona bakma isteği duyuyorsanız daha doğrusu buna ecbur kalıyosanız otobüste,diğer eliniz doluyken vs. bu biraz zor çünkü telefonu tek elde tutup msj yazmak oldukça zor hadi aramayı bi şekilde cevaplarsınız ama denedim sms imkansız :)..
Şekil B1: Kesinlikle elden düşmeye gelmiyo özellikle de kenarındaki parlak çerçeve hemen zedeleniyo
Şekil B2: Etrafın tepkisi insanı bi zamandan sonra bıktırıyo; Nerende taşıyosun abi onu?.. Ne o telefon muymuş ?. Sim kartı küçük değil dimi bunlara büyüğünü takıyodursun?. Batarya yerine akü var abi bunda ben biliyorum ... tarzında iğrenç soru ve espriler :).. Ama eline alan birisinin de güzel değilmiş be dediğini duymadım cidde çünkü o dokunmatik hassasiyeti ve amoled ekranın renk kalitesi direk telefona odaklanmanızın en büyük nedeni oluyo... Elbette ki kamerasını unutmamak lazım bikaç makro ve normal çekimle denedim sonuç gerçekten mükemmel... Video oynatma performasına nette gezme hızına ve android deneyimine zaten diyecek bişey yok.. Gerisi benim çektiğim resimlerle sizinle :)....

Galaxy note boyutları (büyük resim için üzerine tıklayın)

Galaxy note boyutları (büyük resim için üzerine tıklayın)

Galaxy note boyutları (büyük resim için üzerine tıklayın)

Galaxy note boyutları (büyük resim için üzerine tıklayın)


Bunlarda benim MAKRO çalışmalarım

 (büyük resim için üzerine tıklayın) Galaxy note makro 1

 Galaxy note makro 2 (büyük resim için üzerine tıklayın)
Soranlar olacak mutlaka ben telefonu sattım arkadaşlar yukarda saydığım eksilerden dolayı, şu anda S2-S3 ya da yeni galaxy nexus 4 almayı düşünüyorum :)
aramalar: Glaxy note,boyutlar,hakkında,yorumlar,nasıl,resimler,çekilmiş resimler,makro resim,galaxy no iyi yanları,kötü yanları,alınır mı, eksileri,artıları,kullanan yorumları.

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...