Bada 2.0 Sorunsuz TR Firmwareleri Wave1-2-3

Etiketler :


bada 2.0

Uzun zamandır bada ile ilgili yazı yazamıyodum .Artan sorunlardan sonra bada ile ilgili bu yazımı yazmaya karar verdim bada firmware yüklemeyi bilmeyenler için daha önce ŞU yazımda resimli anlatım yapmıştım o yüzden kurmayı bilmeyen arkadaşlar buraya tıklayarak ilgili yazıya ulaşabilirler.Bu yazıda en sorunsuz romları paylaşmaya ve downloader a yerleşme şekillerini anlatıcam size de telefonu pc ye bağlayıp START a basıp beklemek kalıyor :).
İşlemlere başlamadan önce USB driverlarınız kurulu değil ise buraya tıklayarak indirebilir kurabilirsiniz



Wave 1 S8500 İçin Çıkmış olan son bada 2.0 Türkiye Firmwaresini indirmek için tıklayınız Rom kesinlikle orjinal samsung çıkışlı official rom olup sorunsuz ve Türkiye için Kiesten dağıtılan romdur.
bada 2.0

BU rom WAVE İçin downloader a aşağıdaki gibi yerleştirilmelidir. 
bada 2.0 multiloader




Wave 2 S8530 İçin Çıkmış olan son bada 2.0 Türkiye Firmwaresini indirmek için tıklayınız Rom kesinlikle orjinal samsung çıkışlı official rom olup sorunsuz ve Türkiye için Kiesten dağıtılan romdur.
wave 2


WAVE2 İçin downloader a aşağıdaki gibi yerleştirilmelidir. 
wave 2 multiloader




Wave 3 S8600 İçin Çıkmış olan son bada 2.0 Türkiye Firmwaresini indirmek için tıklayınız Rom kesinlikle orjinal samsung çıkışlı official rom olup sorunsuz ve Türkiye için Kiesten dağıtılan romdur.
wave 3

WAVE3 için multiloader 5.67 i indirmek için tıklayınız
WAVE3 İçin downloader a aşağıdaki gibi yerleştirilmelidir. 
wave3 multiloader

3 yorum :

  1. Yüklenmiyo kardş linkler ölü bi göz at kafyı yıcemm yaa

    YanıtlaSil
  2. frımvaree indiremi,yoruz
    sayfaa bulunamadı diyooo baska sıteye geçiyor

    YanıtlaSil
  3. @kral2 ikibin Şu anda dosyayı tekrar upload ediyorum en kısa zamanda linki yenileyeceğim

    YanıtlaSil

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...