HTC One X Yalan Oldu-Galaxy S2 Aldim

Etiketler :


galaxy s2

Bikaç gün önce ŞU yazımda sevinerek yazdığım yazımda Galaxy Y yi sattığımı ve HTC One X siparişini verdiğimi yazmıştım :). Fakat gittigidiyor üzerinden aldığım htc one x işi yılan hikayesine döndü .. Satıcı kargo süresini uzattı biraz kıllandım tabi :). Geliyo gidiyo gelicek falan derken uzadı işler. neyse dedim tüccarlıkta olabilir bu tür şeyler. Sonra internette biraz araştırdm ki HTC ONE X in birebir kopya çin işlerinin olduğunu gördüm... Orjinal ve orjinal olmayanı yan yana koymuşlar fiziksel olarak birbirlerinden gram fark yok :).
Tabi hal böyle olunca içime kurt düştü sabaha kadar araştırdım işe geç kaldım vs. vs. en sonunda satıcıya yazdığım    mesaj şuydu ''Merhabalar sattığınız cihaz 1.sınıf replika ise hiç göndermeyiniz çünkü yıllardır bu işin içindeyim ve iade etmeye vaktim olmadığı için beni yormayın'' yazdım ve satıcı bu saatten sonra kıvırmaya başladı hocam gelmedi elime ulaşmadı.İsterseniz iptal edeyim olmadı bikaç gün daha bekleyin falan filan :). Hemen iptal ettirip Galaxy S2 aldım..Diyeceğim şu ki bişey almadan muhakkak internetten araştırın satıcıyı araştırın cihazı bulunduğunuz çevreden elinize alın bakın daha sonra sipariş verin :).. Çok mu uzun yazdım yawf

2 yorum :

  1. Hocam galaxy s2 nasıl buldunuz benim birader ingiltereden arkadaşı 130 pound 'a almıştı ebay'dan fazla kullanılmamış temiz gorunuyordu açıkçası 2011 serisi olmasına rağmen sıcak buldum dizayn,kamera işletim sistemi iyi idi fazlasıyla iş gorur gibi geldi siz nasıl buldunuz :)

    YanıtlaSil
  2. @sezer S2 fiyatına göre bence oldukça iyi bi telefon.Gerek ekranı gerek kamerası, gerek android 4.1 jelly bean olması onu hep diğerlerinden bi adım öne çıkartıyo. Şu ana kadar hiçbi sorun yaşamadım ben S2 ile..gayet de memnunum iyi ki almışım.Hele ki inceliğine zaten diyecek bişey yok.Tek sıkıntı az giden batarya sanırım o da tüm akıllı telefonların sıkıntısı...

    YanıtlaSil

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...