Casper Nirvana Tabletler Hakkinda Görüşlerim


Tarih: 5/31/2013 Google Yandex



Üzülerek yerli bi marka hakkında yazıyorum bu yazımı fakat yazmazsam olmayacak. Eğer casper bi tablet almayı düşünüyosanız kesinlikle düşünmeyin VAZGEÇİN :) .Neden vazgeçin dedim çünkü donanımsal olarak (işlemci,ram,gpu) eşdeğeri olan diğer markaların tabletleri sorunsuz ve mükemmel şekilde çalışırken malesef casper tabletlerdeki sorunlar sizi akıllı tabletlerin salak cihazlar olduğuna kanaat getirmeye doğru itiyor.. Her şey nisan sonunda aldığım casper nirvana 7 inc CTA-E07-11A kodlu cihazla başladı :) . Özelliklerine bakarsanız çok da aman aman değil fakat iş görecek cinsten bi tablet ancak sıkıntı yazılımsal....da bunu çözen bi mühendis yok,güncelleme yok can sıkan nokta da bu zaten bakınız : malum şikayet siteleri benim de birazdan sayacağım şikayetlerle dolu...

Şikayet 1 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1818377/casper-tabletimin-sd-kart-sorunu-var/uxzgiŞikayet 2 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1820433/casper-tabletimin-sd-kart-sorunu-var/uxzgiŞikayet 3 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1825699/casper-tabletim-acilmiyor/uxzgiŞikayet 4 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1817272/casper-tabletimin-tus-kilidi-sorunu-var/vlax9Şikayet 5 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1815797/casper-tabletim-asiri-derecede-isiniyor/vlax9Şikayet 6 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1812207/casper-tabletim-donuyor/vlax9Şikayet 7 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1812355/casper-1-aylik-cihaz-sorun-cikariyor/vlax9Şikayet 8 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1811365/casper-tabletimin-guncelleme-sorunu/vlax9Şikayet 9 http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1809416/casper-tabletimin-sarj-sorunu-var/vlax9

Bunlar sadece dokuz tanesiydi hemen ben başıma gelenleri anlatayım.

Tablet en başta oldukça geç açılıyor.

İkincisi kullandınız tableti; kenara koydunuz tuşlar kilitlendi çok güzel :). Fakat tuş kilidi açma tuşuna basıyosunuz tepki yok bikaç defa basıyosunuz tepki yok 3-5-8-10 defa basıyosunuz tepki yok adeta kapalı cihaza basıyomuşsunuz gibi geliyo, sonra tuş kilidi tuşuna basılı tutayım bakalım nolcak diyosunuz ki tablet açıkmış kapanmaya başlıyor. Tuş kilidi diye bi özellik yok bu cihazda :) unutmuş casper daki amcalar.

Üçüncüsü sürekli sd kart taranıyor,hazırlanıyor uyarıları...Sadece uyarsa yine iyi taranıyor derken taradığı için cihaz uzuuuun bi süre kasmaya başlıyor hadi takılı bi sd kart olsa kassın,sd kartta takılı değil neyi tarıyor bilmiyorum..

Launcher çalışmayı durdurdu hatası: Sanırım en büyük gafı bu . launcherr in ne olduğunu android kullanan herkez bilir,bilmeyenler için launcher: arayüz tasarımı,menü ikonlarının düzeni vs. yani menüye bastığınız anda launcher  devreye girer android de ve o görselliği o yaratır...  Casper de bu hatayı verince menüye giremiyosunuz haliyle :). Menü ve tuş kilidini unuttuk

Bu uygulama durduruldu hataları :) : Android n en can sıkanıdır genelde amatör geliştiricilerin yaptığı custom romlarda sıkça karşılaşırız bu tarz hatalarla fakat casper tabletiniz varsa sürekli bu hatalarla oynadığınız oyunlar ve uygulamalara ulaşmak burnunuzdan gelir :).

Son olarak da fiyatı: Bu kadar kötü şeylere karşı casper ın bu cihazı 250-300 tl arası rakamlarla satışta. Tavsiyem GİDİN BAŞKA CİHAZ ALIN. bu kadar paraya bu kadar sorun alınmaz...

Not: Amacım marka kötülemek değil sonuçta casper ya da diğer firmalar ne benim ne de ailemin ne de hissesine ortağım :). Demek istediğim şu eğer akıllı tablet diye satılıyorsa cidden akıllı olmalı, başka hiçbi markada android 4.0 ı bu kadar akılsız göremezsiniz.. Casper Türkiye ye selamlarımla.....

anahtar kelimeler: Casper tablet hakkındaki yorumlar,Casper tabletler,casper nirvana tablet alınır mı, casper hakındaki yorumlar

Bu yazıya 3 yorum yapıldı. Sende sözümü hiç esirgemem ben Kanca diyorsan Yorum sayfamız aşağıda Dostum..
taga sid 7 Haz 2013 14:45:00 dedi ki... Bu yorumu Yanıtla

Çok doğru...

Tunc YILMAZ 22 Kas 2013 12:54:00 dedi ki... Bu yorumu Yanıtla

Hakaret ve Küfür yazmaktan kaçınınınız Uyarılarına İlaveten HAKARET ve KÜFÜR ü HAK EDECEK konuşma,yazı,eylem ve işlerden SAKIN ınız UYARIsı VERSENiz Daha anlamlı olacak.
Heryerde (Yere çöp atmayınız,sigara atmayınız ,vs )uyarıları bulunur ama atacak bir çöp kutusu bulamassınız maalesef,kimse kimseye durup dururken küfür etmez,hakaret etmez ARZ TALEP meselesi birileri sövüyorsa SÖVDÜREN VARDIR ONDAN.

Çağkan Karataş 22 Kas 2013 22:00:00 dedi ki... Bu yorumu Yanıtla

Bazı insanları anlamakta güçlük çekiyorum. Hangi egoyla bi insan böyle bi yazının altıne bu yorumu yapar anlamak güç... Casper ın hisse senedini falan aldınız ondan dokundu galiba :)

Yorum Gönder

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...

 

Bu websitesi DMCA.com ile lisanslanmıştır. Yazı ve resimler izinsiz kullanılamaz.
| © | Powered by Blogger- Link 2| Link 3---