2004 Vectra C Aldım...





Aslında alıp sattığım şeyleri yazmak istemiyorum ama baktım ki google a bi vectra c yazınca neler çıkıyo neler... Bi araba ancak bu kadar yerden yere vurulur  dedirtiyo gerçekten.. Her neyse uzun bi araştırma sürecinden sonra özellikle geniş hacmi ,ecotec motor + araç donanımının vectra c deki sonsuzluğu beni cezbetti ve almaya karar verdim fakat aramayla bişeyler  bulunuyo belasını da bulur mevlasını da hesabı bazıları içinize sinmiyo, kazalı olanı,airbag leri patlamış toplanmış olanları,motoru ölü olanları gelip sizi buluyo... derken derken bi 2004 vectra buldum
ve comfort donanımlı tabi fiziksel olarak oldukça güzel... Hemen sanayi deki özel servisteki komşumuza telefon ve ıncık cıncık edilen aracın başında tutuşulan pazarlık = 24,500 :) 110 tl noter masrafı ile 24.600 e araç bende ufak tefen acil masrafla 24.750 ye otobüsten kurtulmuş oldum..

             Her şey anlattığım gibi birden oldu zaten ben de anlamadım nasıl aldığımı... 6 aydır biniyorum aracın yakıt durumu şehiriçi klima vs kapalı 0.27 krş, şehirlerarası 90-100km/h  ile  0.21 hafif zorlayıcı yolda 0.23 krş .bence oldukça ideal rakamlar tabi gazın litre fiyatı 2.30 iken :) ... Arızalara gelince komple triger yağ filtreleri değiştirdim ön takım ayarı vs yaptırdım onun haricinde arıza için de olsun herhangi bi problem için de olsun sanayiye gittiğimi hatırlamıyorum ve 6 ayda 4,500 km yol yapmışım.... 

Almak isteyip de kararsız kalanlara: Araç 1.350 kg motor 1.6 74kw bi güce sahip  haliyle ışıkta uçayım hemen kalkayım ben arkadan kalkmam diyen biriyseniz hiç vectra ya binmeyin.. Yol tutuşu,konfor,genişlik  fiyat/performans,Alman kalitesi ararım; ışıkta az geç kalayım varsın olsun diyorsanız Vectra tam size göre..

opel vectra c,vectra 2004 c nasıl,vectra şimşek gri,vectra c kasa,nasıl ,yakıt,hız,beygir...

0 yorum :

Hakaret ve Küfür İçeren Yorumlardan Kaçınınız..
Lütfen Düzgün Türkçe ve Küçük Harflerle Yorum Yazınız...
Dışarıya link içeren yorumlar itina ile silinecektir...